Via het patiëntenportaal, kunt u snel én makkelijk contact zoeken met uw huisarts in een beveiligde elektronische omgeving.
Aanmelden kan met een e-mail adres en DigiD met SMS-functie of de DigiD-app. Elk gezinslid heeft een eigen e-mailadres nodig, omdat uw e-mailadres aan uw eigen dossier gekoppeld wordt.
Het portaal biedt de mogelijkheid om online:
- een afspraak maken
- een herhaalrecept aanvragen
- een vraag stellen aan uw huisarts (alleen voor niet spoedeisende zaken)
- opvragen / inzien van uitslagen (verwerkingstijd binnen 4 dagen)
- gedeeltelijk uw dossier inzien
Let op: dit kan alleen voor uzelf onder uw eigen naam, geboortedatum, BSN-nummer en mailadres. Mocht u als gezin gebruik willen maken van deze service dient elk gezinslid een eigen account aan te maken met een eigen mailadres. Dit in verband met de privacy van patiëntengegevens.
Wilt u gebruik maken van deze service? Klikt u dan op de hierbovenstaande blauwe button: Patiëntenportaal
U kunt zich vervolgens registreren via de link ‘Account aanmaken’
Nadat u uw gegevens hebt ingevuld en de aanvraag heeft ingediend, krijgen wij daar melding van. De assistente controleert of de door u ingevulde gegevens overeenkomen met uw gegevens in uw dossier. Indien alles klopt, koppelt de assistente uw aanvraag met het HIS (Huisartsen Informatie Systeem). U krijgt daar per mail melding van. Dit kan tot 3 werkdagen duren. Vanaf dat moment is uw account gekoppeld met uw medisch dossier en kunt u gebruik maken van de service.